هاا ، دیوانه ، اینطور نیست؟ اکنون Google "Coldsteel the جوجه تیغی" ، فقط برای لگد زدن. بله ، این دنیای عجیبی است که ما در آن زندگی می کنیم.

 

در اینجا این کاردستی وجود دارد: fanbase Sonic عاشق صوتی است. پس از همه ، آنها طرفداران او هستند. معنی داره اما این حدی است که آنها او را دوست دارند که این fanbase را از دیگران جدا می کند - آنقدر که آنها یک فهرست کامل از حیوانات انسانی را اختراع کرده اند تا تقریباً با نامهای اول انگلیسی در غرب انگلیسی مطابقت داشته باشند. اینها همه شخصیتهای اصلی هستند ، شما را مورد توجه قرار می دهد ، و در آنجا که شخصیت های اصلی وجود دارند ، هنر اصلی وجود دارد.

 

شاید این سؤال را پیدا کنید که این کوه از هنرهای جوانمردانه آمریکایی آمریکایی کجاست؟ یک سایت کوچک در کالیفرنیا با نام DeviantArt. این ، با احتمال آماری محض ، چیزی است که Takashi Iizuka به آن اشاره داشت وقتی که گفت "این کل درک چگونگی تعامل هواداران آمریکایی با شخصیت ، دانه است" برای Sonic Force ، بازی ای است که در آن شما شخصیت اصلی خود را می سازید و زندگی می کنید. تخیل های OC به محتوای قلب شما. بنابراین ، به روشی بسیار واقعی ، این به همان اندازه بازی DeviantArt است که Sonic Team است.

 

تیم توسعه Sonic Mania مجبور شد هر سال 90s Sonic sprite را بازسازی کند

 

با تشکر از انتخاب های بی عیب و نقص در قسمت تیم توسعه ، Sonic Mania تقریباً شبیه به مثلث اصلی Genesis است ، به حدی که بخاطر اشتباه کردن آن به عنوان دنباله Sprite کپی و چسبیده ، بخشیده می شوید. واقعیت چیز دیگری است: این همراهان متأسفانه مجبور بودند همه آنچه را که می بینید با دست تکرار کنند. از بافت گرفته تا فیزیک گرفته تا انیمیشن های عجیب و پر جنب و جوش ، کاملاً همه چیزهایی که می بینید برای شیدایی ساخته شده است (دوباره). صعود مارپیچ صوتی با اکتان بالا پس از برخورد به بهار ممکن است با CD موجود در Sonic یکسان به نظر برسد ، اما مطمئناً مستقیماً برداشته نشده است - هر جزئیات توسط کریستین وایتهد و تیم توسعه همه ستاره او در خدمت بازسازی شد. پخت و پز یک بازی پرتلاش برای سنین.

 

کارتون Sonic X در ژاپن بسیار لبه دار بود

 

چه متوجه شده باشید ، و نه ، اجرای غربی Sonic X نسخه اصلی نمایش نبود. 4Kids ، توزیع کننده این سریال در آمریکای شمالی ، اطمینان حاصل کرد که بسیاری از موارد را برای جلب توجه به "حساسیت های غربی" تغییر داده است ، حتی اگر برخی از تغییرات به نظر می رسد کاملاً تصادفی است.

 

با این حال ، مواردی وجود داشت که هنگام عبور از شکاف فرهنگ ، قصد پرواز نداشتند ، مانند عکس شلوار جین امی رز ، سینه های روژ ، و به معنای واقعی کلمه هر نمونه صوتی مبتنی بر عکس های واقع بینانه ، که همه آنها با لیزر عمومی جایگزین شدند. سر و صداهای مخاطبان آمریکایی. حتی در نسخه های ژاپنی مواردی از کلمات شیطانی وجود داشت.

 

Sonic Lost World اولین باری نیست که Sonic با جادوگران Hyrule روبرو می شود

 

هنگامی که Sonic Lost World نسخه جدید داغ حق رای دادن بود ، مردم به سختی نمی توانستند DLC را بازی کنند. سطح NiGHTS؟ به هیچ وجه. سطح جهانی پشمی Yoshi؟ بیش از حد سرد! اما پس از آنكه هیچكس تصور نكرد كه بهتر شود ، جهانیان وقتی SEGA فاش كرد كه سطح نهایی DLC كسی نخواهد بود جز یك ماجراجویی مضمونی هیرولیان ، افسانه Zelda.

 

مردم با ایده مسیرهای عبور از جهان Sonic و Link ، دمیده شدند. با این وجود ، برای همه هیجان اطراف این گسترش ، آنها می توانند این واقعه پیشگامانه را اعلام کنند. ببینید ، صوتی و پیوند - هک ، سونیک و هیرول به طور کلی - قبلاً ملاقات کرده اند. در حالت مبارزات انتخاباتی ابعاد پرشکوه ابعاد فضایی برادران Super Smash Brawl ، Sonic فقط با Link و Zelda ملاقات نمی کند - او جان خود را نجات می دهد. بنابراین ، وقتی می بینید که او در Hyrule در حال گشت و گذار است و در حال تعامل با جاندارانش در جهان گمشده است ، به یاد بیاورید ، اولین بار نیست که او مجبور شده است آنها را از نیروهای تاریک نجات دهد.

 

در Sonic 3 ، شما واقعاً می توانید خیلی سریع پیش بروید

 

Sonic the Hedgehog ، همچنین با نام تجاری معروف است که چنین عبارات تند و تیزی ایجاد می کند مانند "شما خیلی آهسته هستید" و "باید سریع بروید" ، همانطور که احتمالاً حدس زده اید ، همه چیز در مورد سرعت است. شعله‌ور کردن بر روی زمینهای وسیع در چشم و چشم و شکستن مانع صدا فقط وقایع روزمره برای این جوجه تیغی است و شما را به تعجب واداشته است: آیا هرگز چنین چیزی به نام "خیلی سریع" وجود دارد؟

 

باور کنید یا نه ، قبلاً وجود داشته است. در حالی که سونیک دیگر نمی تواند بازی های خود را سریع تر کند ، در سال 1994 چنین چیزی نبود. در Sonic 3 به طور خاص ، برخی از هندسه سطح به طور منفی به مجموعه فیزیک Sonic واکنش نشان دادند و می توانست ، با توجه به شرایط مناسب ، سرعت هایی را نیز به دست آورد. غرش کردن حتی برای جوجه تیغی سریع رعد و برق ، که به طور معمول با او به آتش کشیده شدن در میان بافتها و دور زدن قسمتهای از سطح به کلی پایان می یابد. در حالی که این ممکن است مثل یک میانبر عالی برای استفاده توسط سرعت گیرها به نظر برسد ، واقعیت این است که می تواند صوتی را تا کنون جلوی چیدمان بگذارد که او اغلب از سطحش کاملاً خارج می شود و بلافاصله می میرد ، یا بدتر از آن ، به جایی می رسد. شکستن اخلاقی بودن این داستان: اگر باید سریع پیش بروید ، در قبال آن مسئول باشید.

 

نام اولیه اصلی سونیک "آقای" بود سوزن سوزنی

 

صوتی فقط چند بار این اسم را به خودتان بگویید و ببینید که چگونه از زبان می رود. چقدر بی دردسرخنک است اکنون در مورد بلند گفتن "آقای Needlemouse" فکر کنید. اتفاق نمی افتد ، درست است؟ خوب ، به نظر می رسد که سازندگان جوجه تیغی سرانجام به همان تصمیمی رسیدند. با این وجود ، این یک اسم کار در حال پیشرفت برای سونیک بود که به غیر از طراح شخصی شخصیت Naoto Ohshima طراحی شده بود. "آقای Needlemouse" از نظر فنی به "آقای خارپشت" به زبان ژاپنی ترجمه شده است ، بنابراین اگر هیچ چیز دیگری نیست ، آنها از ابتدا نام خانوادگی سونیک را دریافت کردند.

 

Sonic 3 و Sonic & Knuckles قرار بود یک بازی باشند

 

Sonic 3 و Sonic & Knuckles از نظر فنی دو بازی جداگانه هستند. اما اگر به شما بگوییم که آنها در واقع یک بازی بزرگ هستند ، چه در مفهوم و چه در اجرای؟ حرف ما را برای آن نگیرید. نگاهی به Takashi Iizuka بیاندازید: او در طی مصاحبه سنگین با Game Informer ، در مورد عواملی که تصمیم به حل کردن سونیک 3 گرفت تصمیم گرفت.

 

ایزوکا چندین عامل را که مجبور به انشعاب بودند ، ذکر کرد که بیشترین مهلت آن مهلت تیم توسعه است. با تمرکز تلاش های خود برای ایجاد جاه طلبانه ترین بازی Sonic ، تیم هنوز آمادگی تحقق مهلت های سخت SEGA را ندارد ، که به منظور پیوند با پیشرفت McDonald پیش بینی نشده بود. این به همراه این واقعیت است که سطح بازی بزرگتر و فراوان تر است ، مسئله زمان را پیچیده تر و همزمان به یک راه بازدارنده دیگری منتهی می شد: بازی در آن زمان برای کارتریج های SEGA خیلی بزرگ شد.

 

همه اینها باعث شد تا تیم سونیک 3 را به نصف تقسیم کند و قسمت دوم آن Sonic & Knuckles را به صورت جداگانه ای بازی کند و یک بازی جداگانه با قابلیت قفل شدن بر روی کارتریج Sonic 3 داشته باشد. این ویژگی امکان پیوستن دوباره پس از رونمایی از دید اصلی Sonic Team را برای Sonic 3 به وجود آورد و نتیجه خوبی برای همه درگیر شد: این تیم با هدف جاه طلبانه خود دیدار کرد ، SEGA سود دو بازی جداگانه را بدست آورد و هواداران باید همه چیز را تجربه کنند. توسعه دهندگان در ابتدا در نظر گرفته شده بودند.

 


آهنگ های جدید ، ,sonic ,  ,بازی ,های ,وجود ,است که ,sonic 3 ,است ، ,، به ,تیم توسعهمنبع

او در Sonic the Hedgehog 2006 بازی کرد

او سیاره ای از موسیقی را دزدید

Sonic Knuckles تنها بازی ای است که از فناوری قفل Genesis استفاده می کند

او دهکده ناتول را ویران کرد

DeviantArt به الهام بخش نیروهای Sonic کمک کرد

آیا دنباله فیلم Sonic the Hedgehog وجود خواهد داشت؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

kafgaz101 کولر آبی قیمت لوازم یدکی کوماتسو انجام پروژه های داده کاوی تفریحی میز و صندلی فروش سگ سرابی شب که میشه پکیج های 6040 حرف آخر پایگاه مد و اضافات بازی GTA V